Thursday, April 11, 2013

TIAN CHUA HILANG SOKONGAN, DIBENCI DI TEMPAT SENDIRI #TolakPR #GE13 #PRU13


Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua kerana keceluparan mulutnya merperlekeh-lekehkan tragedi di Lahad Datu beliau telah di halau keluar dari Sabah oleh penduduk-penduduk Sabah. Malah di tempat beliau sendiri Parlimen Batu sehinggakan ceramah beliau di kawasan parlimen sendiri tidak mendapat sambutan seperti PRU12.




Adakah ceramah beliau ini tidak dapat sambutan juga konspirasi UMNO?

Bukan pertama kali Tian Chua berkurang ajar, Tian Chua pernah dimasukkan ke Mahkamah kerana Mencederakan dan Menggigit anggota Polis yang selama ini menjaga Keselamatan nyawa dan harta bendanya. Menggigit adalah perbuatan seekor anjing, bukan manusia. Mahkamah memutuskan Tian Chua bersalah dan dihukum. Siapakah dia? Tian Chua manusiakah?

SIAPA LANGGAR ASKAR MELAYU INI HINGGA TERKORBAN, APAKAH INI JUGA SANDIWARA

Perbuatan Biadap Tian Chua semasa di Istana Negara, di mana DYMM Seri Paduka Baginda Yang Di Pertuan Agong di Istana Negara sedang berada dalam Majlis Rasmi yang penting. Tian Chua dengan sombong dan bongkaknya Mengejek Raja-Raja kita.

Seorang Ahli Parlimen PKR tergamak Superimposed Gambar Perdana Menteri kita Tanpa rasa Bersalah dan Berdosa. Inilah Watak Tian Chua...Tidak Menghormati Raja kita, Tidak Menghormati Darah-Darah Perajurit Negara yang terkorban, Tidak Peka kepada tangisan balu-balu dan anak-anak Perajurit Negara, Tidak Peka kepada Umat Islam yang Perdana Menteri mereka seorang Muslim.


No comments:

Post a Comment