Friday, November 21, 2014

SAMM PERAK UTARA TERNYATA BUAT FITNAH





Sejak akhir- akhir ini pihak SAMM PERAK UTARA bagaikan meroyan ketagih ayaq ketum. Membuat fitnah kepada ADUN ALOR PONGSU berkenaan bantuan Dermasiswa  yayasan Perak hanya boleh ditandatangani oleh Adun UMNO saja. Tukang Pikiaq mendapat maklumat dari hamba Allah mengirim gambar Anak kepada peg khas MP Parit Buntaq terima Bantuan Dermasiswa Yayasan Perak. Apabila Tukang Pikiaq selidik balik borang beliau bukan di tandatangan oleh ADUN ALOR PONGSU Datuk Sham Mat Sahat.
Persoalan nya SIAPAKAH YANG SAIN BORANG BELIAU????






2 comments:

  1. ini semua ajaran sesat YB Facebook Yunus Janapari.keja dia sebagai Yb bukan nak bawa agenda yang baik utk rakyat. keja dia hanya menghasut rakyat!! fak u

    ReplyDelete
  2. Saudara dan saudari yang dikasihi ke dalam Dhamma
    Kami ingin memaklumkan kepada semua penganut Buddha di Malaysia tentang Datuk YIP KUM FOOK yang merupakan presiden KUIL BUDDHA SAMNAK SAMBODHI, Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur. Orang Buddha perlu mengikut banyak peraturan sila, tetapi YIP KUM FOOK tidak ada sebarang peraturan sila dalam agama Buddha, ia sangat memalukan kepada orang ramai

    Juga, dia memanggil polis untuk mengganggu Sami Buddha di kuil. Menambahkan dia menipu wang Rm20,000.00 Sami Myanmar (Ven. Nandiya) tidak pernah membayar balik, ramai orang tahu mengenainya.

    Sebaliknya, Datuk YIP KUM FOOK ini tidak malu dan segan terhadap penganut Buddha atau Buddha, dia berpendapat, dia seorang yang sangat berjaya, juga dia kotor dalam politik MCA.
    Terima kasih banyak-banyak dan tolong kongsikan dengan semua
    Encik Fong, Kajang
    Diterjemahkan oleh Dr. Chew

    ReplyDelete