Thursday, May 23, 2013

JENAZAH ORANG UMNO BUANG DALAM PARIT

Atas sebab tidak boleh menerima hakikat kekalahan Pakatan Rakyat untuk memerintah Putrajaya, di sebuah Kampung Parit Gabis Bagan Serai seorang Ustaz membuat pengumuman kepada penduduk-penduduk kampung di dalam sebuah surau Ustaz Rahman 'sekiranya ada dikalangan orang-orang UMNO mati, jenazahnya buang di dalam parit dan kenduri kendara jangan kita hadiri'.

Penduduk-penduduk kampung semakin tertekan dengan fatwa Sesat yang di keluar kan oleh seorang Ustaz berkenaan. Bukan saja kenduri kendara malah hampir semua kedai di kawasan Parit Gabis tidak mahu menjual barang keperluan kepada penduduk-penduduk yang menyokong UMNO. Penduduk-Penduduk terpaksa keluar dari kampung ke Pekan Bagan Serai untuk membeli barang keperluan.

Fatwa ini benar-benar menyesat kan. Pas semakin sesat dengan dakyah mereka. Beginikah yang dikata Parti Islam Malaysia? Dimanakah di kata kan islam?

Memang tidak salah kalau kita gantikan nama PAS ke Parti Ajaran Sesat.

#TukangPikiaq

13 comments:

  1. Siapa tak kenal PAS?
    Parti Anak Sundal.
    Babi2 pas ada di mana2.
    Dalam kerajaan,babi2 pas banyak sekali.
    Haram jadi halal.Halal jadi haram bagi mereka.
    Inilah sebahagian dari babi2 pas yang ada dalam Malaysia.
    Bermushitul am kan si tua babi nak mampus.
    Kepada babi2 pas berhenti makan duit gaji kerajaan..wang haram tak boleh makan.
    Tapi merekalah orang yang paling gemuk dan mulut najis menfitnah orang lain.
    hasilmahsul makan gaji haram menjadikan mereka haramjadah, anak haram.

    ReplyDelete
  2. itulah jadinya bila sipenulisnya bangang,,sipengkomen bebal,,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehh termasuk KAU dan aku bebal lah tu..Orait brader... Kita sama-sama bebal yeyeyeyey

      Delete
    2. Jiks benar berita yg khabarkan, parti PAS mmg jelas sebuah entiti yg merugikan Islam dan org-org Melayu.

      Delete
  3. Orang UMNO minta bantuan kerajaan buka Cawangan Kedai Rakyat 1Malaysia...

    Dengan alasan seperti yang telah dinyatakan....
    Pasti Kerajaan mampu bantu....

    ReplyDelete
  4. Jumaat yang lepas di masjid, khutbah dibaca dengan menghentam kerajaan "federal" yang sedia ada... Membinasakan sesama saudara "ISLAM".. Ini betul2 terjadi.. Saya sebelum ni tak lah berapa marah, tapi makin lama makin menjadi2.. Tolonglah buka minda masing2 ajaran mana2 agama pun xpernah mengajar untuk membinasakan sesama saudara, doa lah untuk terbuka hati kita untuk kearah kecermelangan atau terbuka hati2 saudara yang dikatakan sudah hitam itu, dari doa membinasakan orang! Allah wujudkan manusia dan binatang berotak, cuma beza nya adalah AQAL KEWARASAN, jadi jangan levelkan diri sama seperti binatang yang tidak berAQAL!!

    ReplyDelete
  5. Itu semua adalah arahan dari pemimpin syaitan berwajah manusia jadi sesiapa yang sesat akan menjadi pengikut buta tuli dan buta hati.

    ReplyDelete
  6. Biarlah ustaz ustaz tu menuai doas..mana ada kerajaan yang sempurna dan kepada pengikut pengikut PR gunakalh akal yang "sekilo" tu..banyakkan membaca, pertimbangkan yang hak dan batil..bukan butakan hati..

    ReplyDelete
  7. cakap banyak buat dosa kring aje.kita ada jaip ata penguatkuasa .satu laporan tak sampai 100 perkataan pon tak berani buat.apalagi menyiasat,menangkap dan mendakwa???????????/masing masing mengaku hafal hadith dan alkhafiz.alhajj.tapi senyap.fail fatwa dipejabat jadi akiv.salammmm.

    ReplyDelete
  8. Pas sekarang bukan Pas yg kita kenali dulu,jauh sekali PKR=Peliwat Kepala Rakyat.Inilah akhir zaman..byk ulama yg mengaku mereka pakar dlm Islam tetapi tingkah laku pemimpin disokong oleh penyokong taksub menzahirkan sikap sebenar ajaran Pas..persoalannya adakah PAS telah dipengaruhi oleh Wahabi atau Syiah?Tidak siapa boleh mendabik dada baik UMNO maupun PAS boleh mengatakan merka mengamalkan Islam tulen.Islam agama kedamaian bknnya permusuhan lebih2 lg sama2 mengucap dua kalimah syahadat.Para penyokong tegar PAS amati dulu tingkahlaku pemimpin kerana tidak semestinya pemimpin anda itu benar2 diberkati Allah dgn dakyah dan fatwa2 yg menyesatkan.Kafir laknati Allah mengikuti keadaan ini dgn lebih minat dan akan menunggu masa yg sesuai utk bertindak.Tidak adakah kewajaran utk mendekati ajaran Islam sejati wahai pemimpin2 PAS?

    ReplyDelete
  9. Apa lagi yang nak dikatakan, kalau dah murshidul am PAS sendiri berperangai seperti Iblis Laknatullah, mengeluarkan berbagai bagai fatwa songsang dan menghalalkan segala yang haram!. Kalau dihalalkan orang Islam mendoakan kehancuran orang Islam yang lain dibolehkan malah telahpun dipraktikkan. Maka aku tidak hairan dengan :
    1)fatwa sembahyang orang UMNO tak dapat pahala,
    2)Allah mencarut,
    3)Allah samseng,
    4)lebih baik bekerjasama dengan Iblis dari UMNO,
    5)undi PAS masuk syurga,
    6)doa pecah perut keatas PM (isu royalti minyak),
    7)mengaku akan meludah muka sesiapa yang cuba untuk
    menyatu padukan orang orang PAS dan UMNO.

    ReplyDelete
  10. Just nak luahkan perasaan...
    Aku ada kenal ngan kononnya bekas pemimpin jemaah wanita Pas..bekas laki org kuat pas.
    Kira awal taun ni aku betul2 kenal dia. Sebenarnya x ada faedah pun aku nak berkawan ngan dia tp dia beriya2 tepon x kira siang mlm, ajak aku teman dia makan2 & window shopping sblom bulan posa ni la..
    Awal bulan posa ni dia tetiba lak membisu seribu bahasa...aku pun dengar mmg dia ada mslh kewangan..saja ler aku sms tny khabor..sambil2 tu wat lawak bodoww...UAI boleh wat lawak, takkan aku x leh kan :p
    Dipendek citer, member tu jawab pjg berjela2..ini bulan mulia, tunggulah lailatul qadar, ketetapan Allah akan muncul..blablabla..terkedu aku baca balasan drp makcik ni!!
    Aku mintak maap sbb mungkin dia x dpt joke aku..dia kata aku ni x pandai jaga bahasa!! Wahh, masa aku terima dia sbg kawan, aku terima dia dgn seadanya...Rupa2 nyer, member ni ada niat kot nak perbetulkan aku..It's ok. Aku terima teguran yg positif tp knp nak dikaitkan ngan lailatulqadar blablabla??
    Agaknya org Pas ni cuma nmpk dia saja yg dekat dgn Tuhan yer?? Org lain yg x sokong Pas, x pakai tudung labuh, x pakai jubah...mrk anggap mcm Allah SWT x pandang pun pd kami ni ya?! Amalan kami spjg Ramadhan pun kira x diterima lar??
    Sorry aku merapu tp betul lar mcm omputeh kata, birds of a feather flock together...Aku bukan hipokrit. Kalo aku nmpk kelibat makcik tu kat mana2, aku akan ucap salam & goodbye. Dan aku akan angkat kaki...cabut lari!! Serik weiiii...
    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete