Saturday, April 13, 2013

DAP DI KANTOI KAN OLEH AHLI NYA SENDIRI #TolakPR #GE13 #PRU13


Sebelom ini Malaysia sudah di gemparkan dengan pendedahan oleh ahli DAP sendiri Mohamed Razali Abdul Rahman tentang perancangan DAP mengadakan mesyuarat dengan pemimpin-pemimpin Kristian bagi berkonspirasi menubuhkan sebuah negara Kristian.


Serang lagi bekas ahli DAP, Naib Presiden DAP, Tunku Abdul Aziz hari ini telah mendedahkan tektik kotor PKR pada Pilihanraya #PRU13 nanti . Nampak nya senjata makan tuan. Kita dah boleh nilai bertapa jahat nya Pemimpin-Pemimpin PR dengan tektik kotor mereka semata-mata untuk ke Putrajaya sangup melakukan apa saja.


Tunku Aziz mendakwa, rancangan sulit itu telah diatur dengan licik oleh PKR dengan beberapa pertubuhan bukan kerajaan (NGO) yang terlibat dalam menguruskan proses pengundian. Untuk Keterangan Lanjut Klik Di Link Ini.


PAS pon bagaikan ibarat seperti lembu yang di ikat di hidung sehingga sangup menghalalkan cara semata-mata untuk ke Putrajaya. Disini ternyata la PAS ini tungangan DAP dan PKR. Bersengkokol dengan kegiatan jahat DAP dan PKR. DI mana pegangan PAS yang kononnya parti Islam? 






Tak mengejutkan. Pakatan memang pakar timbulkan huru-hura dan salahkan SPR atau UMNO.
Berhati-hatilah dengan taktik jahat Pakatan Rakyat. Mereka masih main sentimen “mangsa” segala-galanya.
Dah lebih 10 tahun guna taktik sama. Rakyat dah boleh baca taktik jijik Pakatan macam ni.

No comments:

Post a Comment