Thursday, March 14, 2013

Pembangkang memperkotakatikkan Jasa Anggota Keselamatan



 Salam to All,

 PANAS!! telinga beb! bila sahabat #TP menceritakan  perangai pembangkang semakin meroyan dengan memperkotakatikkan Jasa Anggota Keselamatan yg berjuang di #Lahadatu. risalah dibawah tersebar meluas di masjid dan surau, pandai depa nak mengajar Anggota keselamatan cara nak buat kerja. 



Kita sepatutnya mengambil tauladan dari Amerika (ambil yg baik jer yea!) bilamana 
Amerika menghadapi krisis dan peperangan, mereka ketepikan fahaman politik dan bersatu memberi 
semanagat kepada perajurit mereka. tak kira Democrat ka Republican ka, depa sokong tanpa persoalkan  tindak tanduk pasukan pertahanan dan keselamatan mereka. Sebarang isu hanya timbul selepas 
peristiwa dan jika perlu saja.


Tidak macam Pembangkang kita,Dahla Cina DAP ini semua bukan berani masuk askar dan ramai ahli PAS & PKR bukan tahu hal perthanan tapi mereka perguna lak bekas-bekas jeneral. yang mangkuk ayunnya Jeneral pon sanggup diperguna utk persoal hal pertahan. anda nampak tak permainnan mereka disitu

Penyebaran risalah di atas adalah secara langung utk memperlekeh Anggota Keselamatan. sepatutnya kita menyokong tapi mereka menimbulkan syak wasangka dan lemahkan semangat perjuang kita. INGATLAH ini adalah sikap PENGKIANAT!!


atas sentuhan chegu bard & bawah sentuhan @n_izzah



Muka-muka tak malu ini mengumpul sumbangan konon-konon. Adakah ianya akan sampai ke yang di tuju atau dikebas macam Tabung memali atau Kopperasi Kohilal??? 



Baik diberi kepada Tabung Kebajikan PDRM yang lebih sah berikut:


Cakap pasal KOHILAL ni pulak komen anak pengarah dia!! Nah AMBIK hg!!


1 undi pada PKR adalah undi membawa kerosakan akidah kepada negara
1 undi  pada PAS, membawa kpd perpecahan umat Islam
1 undi pada DAP, undi membawa kpd penindasan umat Islam







No comments:

Post a Comment