Monday, March 25, 2013

Cubaan Bunuh Tun Dr. Mahathir



SALAM TO ALL,

Alkisah dari Rakan #tukangpikian berkongsi info mengenai Tembelang PAS Pecah banyak kali lagi. kali  ini tembelang PAS diceritakan sendiri oleh Bekas ahli PAS seumur hidup, Zainon Ismail @ CN Afghani. Beliau memberitahu bahawa PAS penah mengadakan komplot untuk membunuh Tun sekitar tahun 1988.

melalui pendedahan beliau ini, sekarang yang sudah insaf mengenai perbuatan silamnya itu  mahu menunggu masa yang sesuai utk bertemu Tun bagi menunaikan hajatnya. Diulas oleh sahabat #tukangpikiaq rancangan pembunuhan tersebut timbul kerana perngaruh melampau dengan AMANAT Abg HAdi yg menghalalkan darah UMNO  yg didakwa KAFIR,


"Ketika itu, saya menyandang jawatan sebagai Ketua Pemuda Pas Padang Terap, rancangan ini terbit kerana kami mahu melaksanakan Islam dengan cara yang mudah disebabkan cara pilihan raya lambat dan kami tidak boleh menunggu lagi.

"Selain Dr. Mahathir, kami juga mempunyai senarai nama menteri kabinet untuk dibunuh... dan untuk menggantikan kerajaan Barisan Nasional (BN) kami sudah ada kabinet bayangan, kami mahu Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjadi Perdana Menteri, bagaimanapun rancangan ini gagal selepas ia dihidu oleh pihak berkuasa dan 30 rakan-rakan saya ditangkap.

"Hari ini rancangan tersebut sudah tidak ada lagi dan saya sememangnya berhajat untuk bertemu dengan Dr. Mahathir untuk memohon maaf, cuma sedang menunggu masa yang sesuai,"


Zainon berkata, hari ini, Pas tidak lagi memperjuangkan Islam malah telah menggadai agama suci itu selepas bertahaluf siyasi dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR)




1 undi pada PKR adalah undi membawa kerosakan akidah kepada negara
1 undi  pada PAS, membawa kpd perpecahan umat Islam
1 undi pada DAP, undi membawa kpd penindasan umat Islam








No comments:

Post a Comment