Thursday, January 03, 2013

SKMM Rebate RM200 Smartphone (Telefon Pintar 3G). Boleh Beli Sebarang Model. Tiada HAD!


SKMM Malaysia : Kuat juga suara dan tuntutan anda, anda semua di sini amnya dan kalangan belia umumnya yang layak menikmati rebate RM200 smartphone bagi Pakej Komunikasi Belia yang ditawarkan pihak kerajaan dalam pembentangan Bajet 2013. Jikalau sebelum ini rebate RM200 smartphone (telefon pintar 3G)  hanya terpakai untuk harga RM500 dan ke bawah sahaja (KLIK SINI). Sekarang tidak lagi….
Barisan Kabinet akhirnya mendengar suara dan tuntutan untuk penambaikan & bersetuju untuk membuka peluang kalangan belia daripada 21 – 30 tahun yang layak untuk memilih apa sahaja model smartphone (telefon pintar) pilihan anda. Baik iPhone 5, Samsung Galaxy, Smasung galaxy Note II @ _______________ lain-lain lagi.

Informasi Terkini Rebate RM200 Smartphone bagi Pakej Komunikasi Belia

  • Jemaah Menteri sudah bersetuju supaya belia berumur 21 hingga 30 tahun berpendapatan RM3,000 ke bawah boleh membeli apa jua jenis telefon pintar dengan rebat RM200 yang diumumkan kerajaan.
  • Pelaksanaan Pakej Komunikasi Belia atas prinsip ‘siapa cepat dia dapat’
  • 7 syarikat telekomunikasi yang melaksanakan skim Pakej Komunikasi Belia (PKB) di bawah koordinasi SKMM adalah Celcom, Clixster, DiGi, Maxis, Tune Talk, U Mobile dan YTL Communications.
  • SKMM memperjelaskan bahawa semua pihak yang terbabit dalam pelaksanaan Pakej Komunikasi Belia (PKB) sama ada penjual atau peruncit dikenakan syarat harga patut.
  • Setakat ini berdasarkan maklumat yang diperolehi daripada SKMM, hampir 5,500 belia yang layak sudah mendaftar untuk mendapatkan rebate Rm200 smartphone (telefon pintar) itu selepas pendaftaran mula dibuka dibuka 1 Januari 2013
  • SKMM turut menasihati belia yang sudah berdaftar untuk membuat pilihan dengan bijak serta meninjau pasaran terlebih dahulu sebelum membeli peranti pilihan berdasarkan tahap kemampuan masing-masing.
  • Pendaftaran di bawah Pakej Komunikasi Belia boleh dilakukan secara online dari jam 7 pagi hingga 11 malam di laman sesawang komunikasibelia.skmm.gov.my.
  • Orang ramai boleh menghubungi hotline SKMM di 1800-88-4040 dari jam 8.30 pagi hingga 5.30 petang, Isnin hingga Jumaat kecuali cuti umum jika terdapat sebarang pertanyaan.


Jika mana-mana daripada anda yang berminat untuk membuat pendaftaran rebate RM200 telefon pintar 3G (smartphone) bagi pakej Komunikasi Belia ini, anda boleh KLIK LINK di Bawah ini iaitu di ruangan khas portal rasmi SKMM

=> Pendaftaran Rebate RM200 Smartphone : KLIK SINI


=> Soalan Lazim Rebate RM200 Telefon Pintar 3G : KLIK SINI



Tidak cukup sekadar mendaftar sahaja dengan SKMM. Anda perlu melanggan mana-mana pakej jalur lebar yang ditawarkan oleh penyedia yang berdaftar dengan Pakej Komuniasi Belia ini dengan SKMM bagi melayakkan anda menuntut rebate RM200 smartphone (telefon pintar 3G) ini.

P/S : Cuma diharapkan akses untuk ke portal SKMM (Pakej Komunikasi Belia) bagi pendaftaran rebate RM200 smartphone ditambaik. Ini kerana akses masuk ke portal SKMM Malaysia “sesak teruk” ketika ini…




No comments:

Post a Comment